Levertijd en bezorging
Wij streven ernaar om jouw pakket binnen 1 werkdag te verzenden.
Plaats je jouw bestelling vrijdag na 15:00 uur of in het weekend? Dan wordt jouw pakket doorgaans op dinsdag geleverd. Prijzen in de shop zijn zonder verzendkosten, die worden aan het eind van de bestelling toegevoegd.
Wordt het pakket in België geleverd? Dan duurt het een werkdag langer.
Houd er bij bezorging op de Waddeneilanden ook rekening mee dat de bestelling een dag later kan arriveren.
Let op! Hoewel veruit de meeste pakketten op tijd worden geleverd, kan er een enkele keer vertraging ontstaan, bijv. i.v.m. corona-perikelen of rond feestdagen.
Planten bezorgen
Alle planten worden verpakt in een stevige, plantvriendelijke verpakking. Deze is speciaal ontworpen om planten te bezorgen. De potten worden hierin stevig vastgezet zodat ze niet kunnen bewegen. Ook de bladeren worden goed beschermd tijdens het vervoer.
Laat je de bestelling bij een ander bezorgen, bijvoorbeeld als cadeau? Dan kun je hier eventueel een persoonlijk kaartje aan toevoegen, zodat de ontvanger direct weet dat jij het hebt gestuurd. Neem daarvoor even apart contact op.
Vorst
Bij strenge vorst is er een verhoogd risico op kouschade tijdens het transport. Het kan dan voorkomen dat we jouw bestelling een dag of enkele dagen later moeten bezorgen. Bij deze situatie is er sprake van overmacht en willen wij de kwaliteit van onze planten zo waarborgen. Bij aanhoudende vorst nemen we even contact op, of we verwarmd mogen vervoeren, voor planten die niet winterhard zijn.
Niet thuis?
Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt er altijd geprobeerd om de bestelling bij de buren af te leveren. Indien aflevering bij de buren niet mogelijk was, gaat het pakket weer mee terug naar het depot. In beide gevallen laat de bezorger een ‘Niet Thuis Bericht’ achter in de brievenbus. Hierop staan de gegevens van de buren bij wie het pakket is bezorgd, of instructies voor het inplannen van een nieuw bezorgmoment.
*Wij doen er samen met onze vervoerder alles aan om alle bestellingen volgens afspraak te bezorgen. Het kan door onvoorziene omstandigheden of feestdagen mogelijk voorkomen dat er vertraging ontstaat. Palm en Meer is niet verantwoordelijk voor vertraging bij de vervoerder. Meld het wel graag aan ons, zodat we dit verder kunnen onderzoeken en ook de afspraken met onze vervoerders kunnen verbeteren.
.